tugbadurmaz34 evet ikili testi yaptırdım 12.haftamda çok şükür temiz çıktı fakat 3′lü testi yaptırmanızı doktor isteyebilir, istemese de yaptırmayı düşünüyorum ben açıkçası 🙏 4′lüye gerek yok sanırsam. İnşallah sonuçlarımız hepimizin temiz çıkar, bebeklerimiz sağlıcakla gelsinler 🐣🧿❤️