fztanne_ Off ya bi kaç gün sancım oldu hafif geçti. 39+3 oldum gelen giden yok. Çok yoruldum. Ne yapabilirim
Betustrkmn fztanne_ bende 39+2 yim. Dün akşam kasılmalarla birlikte kasık ağrım oluyordu geçti sonra. Bugün kontrolüm var bakalım. Ne zaman gelecek beklemedeyim.
nun1106 fztanne_ bende 39+1deyim hurma yiyorum çok olmasada yürüyüş squat yapıyorum ahududu yaprağı çayı içiyorum ananasa da yeni başladım ama çok yiyemem herhalde sevemedim aklıma gelen her şeyi yapıyorum ama tık yok😅😄önerilere açığım⬆️⬆️
ElayAysen fztanne_ bende Serklaj açıldı. Acılmamış 1 sm vardi. Actı sonra. 15 gün oldu bebes rahat icerde :D cok zaman serklaj acildikdan 1 haftaya felan doguruyor millet :D ben cok dinleniyorum bugunden haraket edicem yani 😂
ElayAysen fztanne_ ben akşamlar yatamiyorum sabahlar yatiyorum :D ondan haraket edemiyorum :D bugunden cikip gezicem aksamlari :D zaten az kaldi cikicak lakin hic olmazsa kendim tenbellikten kurtulayim :D
ElayAysen fztanne_ agrilar, mide yanmaları, yuruyememek v.s vardi. Bugun yuruye biliyorum kasik kismimda cok az agri var. Cikarim herhalde :D
Minik-ve-annesi @fztanne_ bizde 39+3 olduk Nisan falan gelmedi benim sizin geldi mi ?doktorum çatı muayenesi de yapmadı size yaptı mı 😅bakalm bu perşembe muayne günüm
Gamzekls03 Bizde de durum aynı ve açılmada yok ama sürekli bir hafif sancım var iki gün önce doktor randevum vardı doktorum iki hafta daha taşıyacaksin sanki küçük hanım rahat içerde dedi ama bana bu kadar hamilelik yetti
esmanzli Sabah öğlen akşam ördek yürüyüşü ve squat 3/10 set yapın. Ve bol bol yürüyün. Çok faydası var ben bu sayede normal doğum yaptım tavsiye ederim 🫶🏻
fztanne_ esmanzli ördek yürüyüşü çok değil ama squat dediğiniz gibi yapıyorum. Normal doğum istiyorum umarım öyle olur