Günaydın arkadaşlar aklıma bir şey takıldı ben hamileliğimin başından beri progestan kullanıyorum. Doktor kullanma zorunluluğu kalktığını söyledi ama ben riske atmamak icin kullanıyorum sizce rahimi falan kalınlaştırma durumu oluyor mudur? Normal doğumu zorlaştırır mi?