Premsesko Düşe kalka 23 olduk çok şükür. Bu haftalarda bunları yaşayan var mı özellikle geceleri yatınca hafif sızılarım oluyor çok hissettirmiyor ama farklı hissediyorum
Pamuk Premsesko Şükür bende yok canim. Ara ara yokluyor sadece serklajdan dolayı çok korkuyorum ağrılardan.
Filizsz Premsesko benimde kuyruk sokumu agrim var ve geçmiyor çok kötü bi agri arada belim sırtım a da vuruyor ilk kızımda boyle değildim şuan ki bebiste kiz bunda da bel agrisindan kalkamıyorm ne zor bu hamilelik allahm mm, 🥲
2erkek1kiz Premsesko rahminiz büyüyor ve bebek göbek delıgınızın üstüne çıkıyor Buda tabiki sancılı bir süreç suanda 30+1 im resmen göğüs kafesımın altında biryeri var baskı yapıyor Buda beni dik oturtturmuyor 28 itibarıyle tam anlamıyla göbek delıgınızın üzerine çıkmış olucak 🫣🫣
umrumdadegil Premsesko vajinaya ağrı giriyor kasıklarıma sancı giriyor ve karnım acıyor bazen o kadar batıyor ki karnım oturamıyorum bugün çok zorlandım ve en ufak şeyde belim ağrıyor 🫠
Premsesko umrumdadegil offf valla bilmiyorum bende de yeni yeni ağrılar çıkmaya başladı🫠 sen kaç haftalık oldun. Birde doktor ne diyor
umrumdadegil Premsesko doktora en son ayın 2sinde mi ne gitmiştim bunlar yeni yeni başladı artık değişti vücut 26 olacağım son 99 olduk bugün randevuma 10 gün falan var
Premsesko umrumdadegil Aa ne güzel son 99 ❤️ birde benim bebek çok hareketleniyor kaşığıma çok vurunca bir basınç ağrı oluyor ya
umrumdadegil Premsesko evet çok şükür çift rakamlara düştük 💜 normal artık hareketler çok sertleşmeye başlıyor ve her hafta farklı şeyler oluyor bakalım nolacak devamında 🫠
Premsesko umrumdadegil Ya hiç karar veremedim belki eşim Uraz olabilir diyor bir isim daha yanına istiyoruz bulamıyoruz. Sen 🥹
Premsesko umrumdadegil Ay bu ay öyle bir alışveriş yaptık ki battık 🥹 bebek arabası puseti birde oto koltuğu aldık bu hafta. Biraz kıyafet ve oda takımı aldık. Sen neler aldın
umrumdadegil Premsesko benim çoğu şey tamam artık birkaç kıyafeti eksik ana kucağı falan ufak tefek şeyler kaldı beşik falan önceden aldık zaten