Kavun63 bu tamamen her gebelikte degısıyor benim ilk oğlumda full eksi yedim sonlara doğru tatlı yedim 2. Oğlumda hamıleymısım limondan bir tıksındım asla eksı bırsey yemedim full tat yedım 3. Kız oldu 30 haftalıgım resmen gözümün önünde ekşili salatalar sarmalar yanı eksı ne varsa yedim 5. Ayıma kadar tatlı mıdemı bulandırdı yıyemıyordum ama 5 ten sonra suanda ekşi yemıyorum çok aramam yani hatta midemi yakıyor tatlıya düştüm 1 kg baklava olsa yerim bence bu hurafe yani ye tatlıyı çıkar Hakkı’yı ye ekşiyi çıkar Ayşe’yi diyorlar ya 🫣 🥹😂😂