Kavun63 Kizlar erkek bebekte tatli yeme istegi kiz bebekte eksi yeme istegi dogrumu acaba yasayanlar varmi ? Yorumlarinizi bekliyorum simdiden tesekürler 🥰
Enu1004 Kız bebekte acayip hamurişi çekiyor canım sayılır mı acaba? 😅 hamileliğim başından beri sürekli hamurişi diye diye sayıklıyorum. Yiyorum sonra hala instagramda videolara bakıyorum. Bir de et. Acayip et seviyor benim kız😅 Tatlı konusunda da 30. haftaya kadar tatlı canım çekmedi bile diyebiliirim. Şimdi ise az az yiyorum
Hasretbsra02 Bnm başıma geldi ya. Kızımda sürekli ekşi istiyordum. Şimdi tatlı deli gibi yiyorum canım istiyor sürekli oğlum olacak inşallah
MelikeD İlk gebeliğimde hep tatlı yedim oglum olmuştu, şuan ikinci hamileliğim tatlı hiç sevmez oldum hep ekşi yiyorum, mide bulantısı gibi belirtiler de acayip farklı ama gel gör ki bu da erkek 😂 o yüzden hiç alakası olduğunu düşünmüyorum 😃
ruveyda123 Benimde en başından beri canım hep ekşi şeyler istedi hamilelikten öncesinde tatlıyı çok sevmeme rağmen canım hiç istemiyor ve doktor kız dedi cinsiyete☺️
nazazra24 Kavun63 oğlumda her gün tatlı pasta baklava falan yesem doymazdım şu an 16 haftalığım tatlıdan midem bulanıyor ekşi yemeden tatmin olamıyorum erik ekmeği , ekşi salata ekşili yemekler ekşiler kesmiyor artık cinsiyetini bu hafta öğrenicem inşallah kız olursa bu inanç doğru derim ama erkekse kesinlikle yalan dicem 😂
monarosamommy Kavun63 vallahi ikisininde deli gibi yedim turşu ile beraber çikolata yediğimi bilirim diyeceklerim bu kadar arkadaşlarım güldü hep bana bi ara da turşu zeytin peynir salata yapar karıştırıp zeytinyağı limon yerdim bol domatesli hamile iken insanın canı en saçma şeyi çekebiliyor 😅😬
monarosamommy Kavun63 bu benim 3 hamileliğim 3 de erkek. Malesef diğer ikisini kalbi durması sonucu erken doğum yaptım 7 bucuk ay ve 5 aylık kaybetim 😔 onalrdada hep tatlı eksi yedim karışık