Selooooooo benimde bat yarın 6 gün önce test yaptım negatif çıktı test yaptıktan 2 gün sonra lekelenmem oldu 3 gün boyunca sökülme fln olmadı bugün hiç bir şekilde leke gelmedi bitti yani yarın bat günü aşırı baş ağrısı bel ağrısı mide bulantısı koku hassasiyeti meme ucu sizlamasi sivilcelenme arada kasigiklarima batma hissi oluşuyor inş regl olmam yarın ola hayrola eğer olmazsam 2,3 güne test i tekrarlamayi düşünüyorum 😂