Kızlar benim sat 17di cuma günü erken erken gebelik testi yaptım o zaman 7 gün vardı adetime silik çizgi çıktı bugünde normal test yaptım oda çok silik çıktı varmı yokmu bilemedim daha adetime 4 gün var yarın kan vericem varmı yokmu diye çok şaşkınım hala yok gibi geliyor bana ama bilmiyorum