Kızlar merhabalar bana da yarın için sağlık ocağından gel demişlerdi ama henüz doktorumla konuşma fırsatım olmadı detaylı gittim diye erteledim doktor randevum da haftaya o zaman da 24. Haftanın sonu oluyor neredeyse ne yapmam gerekiyor sizce doktoruma sormak istiyorum o onaylarsa sonra yaptırsam cok mu geç oluyor acaba bir fikrim yok bu konuda kaçıncı haftalarda yapılması gerekiyor