Beyzabetulozkul bende çok ikilemde kalmıştım sonra olmam gerektıgını düşündüm ilk dozu vuruldum, fakat çok ciddi yan etkisini yasadım bu sizi korkutmasın genel olarak yan etki yaşanmıyor kol ağrısı dışında benim bağışıklık sistemim oldukça düşük ve aşılara karşı tepki veriyor vücudum muhtemelen o yüzden bu kdr yoğun yaşadım. Yan etkısını cok yaşadım diye 2. Dozu da olmayacağım