Birkucukanne 11+1 deyim ben de ancak ilaçla kontrol edebiliyorum bulantılarımı. İki gün önce belki geçmiştir bulantım diyip hapı içmedim bi deneyeyim kendimi dedim tuvaletin yanına döşek atcaktım nerdeyse çok fenaydım. Kusmaktan kan geliyordu artık boğazımdan. İlk 3 aydan sonra geçer diyolar çaresizce bekliyorum :)