Alyadnz33 Ebruli42 Allah’ım bağışlasın sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım ama biraz daha yaz alıntı olmasın ama güzel yazdın sen
Minigiim-vebenn52 Seninle bir yuvam, Kalbim oldu , yavrum oldu , O yuvada bir ömür , Anım oldu, hayalim oldu.. 💖
Alyadnz33 Minigiim-vebenn52 aaaa çok hoş biraz daha yaz nolursun ben onu şarkıya cevirecem lütfen birazdaha ha gayret çok teşekkür ederim
Minigiim-vebenn52 Kimsesiz kalbimin sahibi senmişsin meğer, Senin için bir çile çektiysem , bin devaya değer, Seninle bir yuvam olduysa eğer , Bu her şeyi unutturur siler geçer … 💖
Minigiim-vebenn52 Gözlerine bakınca anlıyorum , Seninle sanki yeniden doğuyor varoluyorum , Ben sana bakarken hala mutluluktan kayboluyorum, Aşkım benim ben sensiz asla olamıyoruuuum 💖
Minigiim-vebenn52 Aşka inanmazdım bu kadar eskiden , Taki sen karşıma çıkana kadar aniden , Vurulmuşum bitmişim sana ben , Beni benden eden sensiin sen .. 💖
Eslem2112 Alyadnz33 bizde küstugumuzde Neşet babadan kendim ettim kendim buldum şarkısını son ses açar kocam 😂😂😂
Minigiim-vebenn52 Kızıma bir baba seçmişim , Öyle şanslı ki çok içten istemişim , Sen en iyi en güzel babasın bilirim , Evimizin direği ben seni çok severiim 💖
Minigiim-vebenn52 Minigiim-vebenn52 yorumum silinmiş Kızıma bir baba seçmişim Öyle şanslı ki çok içten istemişim Sen en iyi en güzel babasın bilirim Evimizin direği ben seni çok severim
Eslem2112 Minigiim-vebenn52 bnde istiyorum valla içimden geldi kocama şiir okuyacam ama bn romantik olamıyorum canım
Minigiim-vebenn52 Eslem2112 Gönlümün en Nadide kır bahçesi , Senin yanın sanki çiçekler ülkesi , Huzurun , mutluluğun , aşkların en güzeli , Sen en çok öpülesi en çok sevilesi .. 💜