Dilan_ylmz Benim de yürümediğim zaman öyle oluyor canım ki ben 4,5 kilo aldım sadece ona rağmen ayakta durunca ya da oturunca çok bel ağrısı çekiyorum. Daha fazla kilo alanların eminim çok daha şiddetli bel ağrıları oluyodur. Beni düzelten tek şey yürüyüş. Yürümek okadar iyi geliyoki yürüdüğüm an tüm ağrılarım geçiyo gece rahat uyuyorum. Bide sen normal istiyormuşsun bol yürüyüş yap hızlansın doğumun , zaten prematüre sınırını aşmışsın