crazymommy
Bizde yarın 36 oluyoruz, benimki erken gelmeye niyetlendi 35+2de isyan çıkardı, düzenli sancılar falan şov yaptı biraz tabi isyan durduruldu şu an dinlenme modundayız her şey normal doğuma işaret şu anda, 1 haftayıda atlatırsak tutmayın küçük enişteyi akdmakkaka