Dygu1122 ben ilk betadan beri sinan beye gidiyorum bir kere yapıldı bana da 9. Hafta da kanamam oldu şimdi haftam da geçti tekrar kanama olması durumunda yaparız dedi kanama olmazsa doğumdan sonra yapalım dedi bilmiyorum ya kusura bakmayın sizi de rahatsız ettim teşekkür ederim cevapladığınız için