gncglozclk Ecrnsuos cok belım agrıyordu 29 da girdim bakalım yinede dedi oda normal cıktı bi daha ne zaman girerim bilmem 30 olduk 😂
Raziyenurx Ecrnsuos valla canım ilk hamilelgimde 33 te falan girmiştim bakalım on güne kontrol var belki bu gidişimde olur ama bir sorun olunca daha erken alıyorlar genelde nst ye
minikmucizeemaak Ecrnsuos Her hastanede değişiyor burda genelde 32 lerde girenleri gördüm benim doktorum 35 de başladı