Yessiimm Ege_mommyy_11 eline emeğine sağlık çok güzel olmuşlar bayıldımm.🥰 Keşke benimde böyle el becerim olsa da yapsam 😂
Karbaby Ege_mommyy_11 çok güzel olmuş elinize sağlık. Malzemeleri nerden temin ettiniz ve ne kadara mal oldu acaba?
Ege_mommyy_11 Karbaby çok teşekkür ederim. Eminönü’nde şark han’dan temin ettim hepsini çikolata 650₺ diğer malzemeler de 600-700 ₺ civarı tuttu tam rakam söyleyrmiyorum ama fazlası yok yani eminim