Ege_mommyy_11 Merhaba Annelerim🤗 Kendi el emeğimle yaptığım hediyeliklerim nasıl olmuş çikolata hariç tabi diğerlerini ben yaptım öneriniz olmayan bişi varsa fikirlerinizi bekliyorum 😍
umrumdadegil Ege_mommyy_11 çok güzel olmuş ellerine sağlık 😍 bu değeri hak eden insanlara gider inşallah 😂
Ege_mommyy_11 naneliseker_ dimiğ çok severim el emeği ürünleri severek yaptım hepimiz sağlıkla alalım bebişlerimizi kucağımıza inşallah 😍
Ege_mommyy_11 Aryaam teşekkür ederim çikolataları ınstagram sayfasından yaptırdım kalan herşey benim el emeğim ben yaptım 😍
Ege_mommyy_11 umrumdadegil ben insanlar için değil oğlum için yaptım herşeyinde elim değsin istiyorum sonuçta bende anı olarak saklayacağım 😍 senelerce bebiş sahibi olamayınca biraz daha kendime odaklı olmayı öğrendim sanırım 🫣