Seguemka hayır hiç mide bulantım olmadı, normalde çay tiryakisi biriyim, ancak kafein tüketmemenin bebeğe daha yararlı olacağını düşünüyorum, çünkü kafein enerji veren bir şey, bebeklerde hiperaktifliğe yol açtığını söyledi eşim, bu yüzden tüketmeme müsade etmiyor, bende zaten aramıyorum artık