Duygu8178 Engin beye gidiyorum. Özel muayene haricinde bakmıyor. Aslında 3 ay felan oldu Düzce ye taşınalı. Ayşe Efe Arıcan’a gidiyordum. Bebeğin eşi aşağıda olduğu için doğumu yapamayacağını söyledi üniye yönlendirdi. 2 seferdir bende Engin beye gidiyorum ama muhtemelen sezeryan olacağı için Ada tıpta Bülent Bey’e yaptırcam.