Selinmoon arkadaşım da 3 düşükten sonra tekrar hamile kaldı onunda hala var kanaması ama o kan sulandirici , düşük önleyici hap , iğne vs vs kullanıyor sizinki kese etrafinda kalanlar geliyordur doktorda normal dediyse normaldir korkulucak bişey yoktur ya 🌸 ha bide progestani fitil olarak kullanın çok işe yarıyor 🥰