sehrengiz_8 2021de sehir hastanesinde doğum yaptım evet suriyeli vardı ama bende 15 temmuz için suriyelilere 15 temmuz bakıyor diye duymuştum bir arada boşalttılar nakipoğlu hastanesi suriyelilere bakıyor denildi belki o dönem denk gelmissinizdir benim bahsettiğim teyzemin olayı eski dediğim gibi 5 6 yık önce o sıralar gerçekten gözümle gördüğüm bir durumdu hem suriyeliler hemde doğum durumu sancı odaları vardı ayrı ayrı teyzeme eşya vermek için girmiştim o sırada ebeler bağırdığını duydum odalara girin koridorlarda gezmeyin bağırmayın yatın diyorlardı ozamandan şimdiye gelişmiştir tabiki sonuçta hastane ve bizlere en iyi hizmeti vermek zorundalar yoksa zaten işin içinden çıkamazlar ki rabbim hepimize kolaylık versin o zorlu süreçlerde hastane şartları gerçekten önemli hastane olumsuzluklarindan dolayı bebeğini kaybeden bir çok anne var yada hijyenik olmamasından dolayı enfeksiyonla günlerce aylarca mücadele eden bir çok bebek ve anne var şartlar gelistirildiyse ne mutlu rabbim hepimizi sağlıcakla kavuştursun 🙏🏻