simaymasalim ben orada takipli değilim ama orada kürtaj olmuştum ilk gebeliğim 2021-2022 de idi şehir hastanesine kontrol için gittiğimde Suriyeli orada daha fazla idi Ali Kemal Belviranlıya göre zaten o dönemler Suriyeliler şehir hastanesi mı ilgileniyor ne demişlerdi belki kulaktan dolma hurafe söylentidir. Geçtiğimiz aylarda 15 temmuzda kürtaj oldum dediğim gibi Suriyeli var ama şehir hastanesinde denk geldiğimden daha az saymaca idi.. ki ben Meram tıpta da kürtaj oldum sağlıksız gebelikten saat 7 de çağırdılar 16 da anca aldılar kürtaj için bir de sancı odasında beklettiler 15 Temmuzda yatış işlemim yapıldı hiç bekletmeden kürtaja aldılar ve kendi odamda bekledim çıktığımda da kendi odamda idim. 15 temmuzun sancı odası var mı o konuları bilmiyorum.. birkaç tanıdıkta orada doğum yaptı odalar özel oda gibi her şey çok güzel diye onlarda çok memnun kalmıştı. Ama dediğiniz gibi eski zamanlarda ise evet o dönemler gerçekten iyi bahsedilmiyordu.