Merhaba arkadaşlar hemoroid var bende 18+5 günlük hamileyim hamileliğim başında ve bugün olmak üzere iki kez kanaması oldu lavobadayken kendımı zorlama sıkma vs olmadı sabahları sancılı karın ağrısı ile uyanıyorum hemen lavaboya gidiyorum sonrasında rahatlıyorum ama bugün kanama oldu hemoroidimde biraz bu hamilelik sürecinde tehlikeli mi sizlerde oldu mu ?