Semasyy Doktor 32+4 de kontrolde 2260 gr olduğumuzu iki hafta önde olduğunu söyledi aynı haftalar arasında bebeğinizin kilosu ne kadardı acaba çok aklım takıldı ?
Saidhava_4343 Semasyy 32 de benimde 2200 gramdi erkek bebek iki hafta önden gidiyor şimdi kaç oldu bilmiyorum
angel4545 Semasyy benimde sizinki kadar çıktı kilosu önde falan demedi ama hafta olarak bebeğe göre değişir kilo zaten
Semasyy Saidhava_4343 cinsiyetimiz kız ama araştırıyorum haftasına göre 2 ile 2 buöuk kilo arasında olması normal sayılır yazıyor her yerde doktorlar gerçekten bi garip hemen önce gidiyor iri bebek falan dedi abartılcak kadar da yokmuş aslında
Bartumommyyy 28+3 de 1750 gram dedi önden gidiyor dedi şeker çıktı bende de diyet yapıyorum ama önden gitmesini de hiç istemiyorum şekerden dolayı bebek iri olması pek de iyi sayılmazmış
hopefortomorrows Bartumommyyy sağlıklı bir kilo değil tombik olmuş bebeğiniz biraz. Bende de o haftalarda şeker çıktı. Hiç üzmeyin kendinizi o zamandan beri dikkat ediyorum. Kilo alımı normale dönüyor dikkat ettikçe. Şükür tedbir ile el konulabilir bir durum bu
Saidhava_4343 Semasyy bence kilolu olması sorun değil daha çabuk toparlanır hem benim ilk çocuğum kız 3800 dediler ultrasonda ama 3540 doğmuştu
Mrvcakatt NurYm ya benim erken dogum riskim var da ne yedin ictin kiz sirrini soyleee bebisim tombik olsun isterim cok
Semasyy Mrvcakatt kesinlikle hergün ya haşlanmış ya da tavada yumurta yiyin ceviz mutlaka yiyin benimde bebiş iki hafta öndeymiş sürekli yumurta yiyorum anneye değil bebeğe kilo aldırıyor fındık fıstık kuruyemiş bol bol hurma tüketin
NurYm Mrvcakatt Allah hayırlısı ile zamanında doğum nasip etsin inşallah 🥰 ekstra hiçbirşey yapmadım ama günlük yüksek protein beslendim et, tavuk falan 🥰