Buse_2777 Eczaneye söyleseniz sezaryen ameliyat olduğunuzu alabilirdiniz . Bana hastanede ne bantı takıldı bilmiyorum ben evde taktım eczaneden aldığım daha yumuşakmış . Bende 2 hafta bantsız yıkanamadım ve Temmuz sıcağıydı bantla yıkanmakta zordu :(