Buse_2777 Kızlar ameliyattan ne kadar bi süre snra duş aldnz ben 6 gün önce oldum ameliyat duş almaya korkuyormm, sizler ne kadar bi süre yaptnz
Gozdecaner Buse_2777 duş almadan nasıl rahat ediyorsun kız ertesi günden itibaren alabilirsin sıkıntısızca ve duş aldığında daha rahatlıyorsun gevşiyorsun
Yazmelegi_ Buse_2777 ertesi gun su geçirmez bant ile yaptım 2 gün sonra da tamamen herseyi çıkardım oldm
ececan2006 Buse_2777 ben ameliyattan 1 gun sonra almistim ama doktorum dikislerin uzerine su gecirmez birsey yapistirmisti, birde kese peeling kesinlikle yasak yumusak lif kullanabilirsin demisti. 3 gun sonra o bandaj olmadan almistim
_tuuggcce_ Ben ameliyat oldum, ertesi gün duş aldım. Doktoruma sormuştum, bir mahsur görmedi. Bende de bir problem olmadı
Fasulyemveannesi Ben ilk sezeryanımda 3.gün almıştım 20 kasımda 2 sezeryanım allahtan birsey olmazsa eve gelince alırım
Buse_2777 Fasulyemveannesi Peki direk üstüne hiçbir şey koymadan mı yaptnz bi zararı falan oldu mu ameliyat yerinize
19982023 Fasulyemveannesi ayy zor mu peki ya ben de sezaryan olacağım da ilkim 😐😐 ameliyat anından sonrasından 🙊
Buse_2777 Gozdecaner beni korkuttular yol enfeksiyon kaparsn bilmem ne bilmem ne dıe bende korktum yapmaya yoksa çok istiyorum bi duşa girmeyi
Buse_2777 Yazmelegi_ 2 gün snra yaptğnzda üstüne birşey kapattnz mi dırek öyle mi yaptnz korkuyorm bende kalkıp hemen yapmak istiyorm
_tuuggcce_ Buse_2777 hiçbir şey olmuyor. Bende ertesi gün aldım. Bi arkadaş yazmış yukarıda 3.gün bandajsız diye. Bende 3.gün bandajsız aldım. Sen aklında soru işareti kalıyorsa doktoruna sor yine de bir ama merak etme ☺️
Yazmelegi_ Buse_2777 kapatmadım ama 15 gün kadar ayakta dus aldim oturmadım ve hemen duştan çıkınca kuruladim orayı batikon sürdüm günde 2 kere pansuman yaptm estetik dikis ama enfeksiyon olmasın diye
Buse_2777 miniksevdamm üstüne birşey kapatmadan mı aldnz direk yani ameliyat yerine falan sorun olmadı mk
Buse_2777 Daisy0000 bir sorun yaşamdnz demi üstüne falan birşey kapattnz mı ben korkuyorm enfeksiyon falan kapar dıe yarn 7.güne gircm çnkü artk
Daisy0000 Buse_2777 Asıl yıkanmazsanız hijyen açısından sıkıntı olabileceğinden enfeksiyon kaparsınız.. Üzerine hicbisey kapatmanıza gerek yok. Ben problem yaşamadım. Duş sonrasında iyice kurulayın hicbir şey olmaz. Bide benim doktorum katkılı şampuan duş jeli vs kullanma ,doğal katı sabun kullan dedi.Ben 1 ay katı sabun kullanarak her gün duş aldım
Yaprakdokumuseverr Buse_2777 2 gün sonra eve dönünce aldım hemen. Zaten su geçirmez bant var doktorum alabilirsin dedi. 6 gün çok uzunmuş neden beklediniz ki?
Buse_2777 Yaprakdokumuseverr şu geçirmez bant yok ki bende yani doktor var da demedi 1 hafta snra duş al dedi mecbur onu bekledim
poyrazin_annesi28 Buse_2777 cuma doğum yaptım pazar eve geldim. Hemen duş aldım. Doktorum bandı çıkartıp al aksın gitsin su vücudundan sezaryen yerinden dedi. Sadece orayı kese yapma dedi. Ben de aynen böyle yaptım. Duştan sonra kurutma makinesiyle kurutup çocuğun ağız mendillerinden bı tanesini koydum kesik yere. Allah’a şükür çok hızlı da iyileşti. Nerdeyse her gün duş aldım ben insan hızlı toparlaniyo hem süt kanalların iyice açılır bebise bol bol süt olur 😍