Lilysa Nursonmez 39+6 olduk oğlumun gelmeye hiç niyeti yok gibi her gün inşallah bugün doğururum diye kalkıyorum 😅
Merve1414 Nursonmez ay kız dayanamıyorum diyince kesin kötü haber gelecek diye düşündüm sabret az kalmış daha benim 213 günüm var senin ne güzle az kalmış
Nursonmez Merve1414 kötü bi haber yok çok şükür🤲🏻 kız o günler çok çabuk geçti son günler geçmiyor asıl heyecan artıyor 😀
sevaldqn1 Nursonmez kızzz sancım gelsin valla razıyım bide doğurduktan sonra sakın dogurmayin tutun icinizde diyormuşum xoşkcnclşqplqwpd
Sevgi1985 Nursonmez 🤣🤣 hep aynı düşüncedeyiz 38+1 benimde 2 haftadır acılma var sancı yok yapmadığım birşey kalmadı ama tık yok 😊
Melek-Gundogdu 39+3 oluyoruz inşallah hemen gelir. Son günler geçmiyor sanki tahmini günümüze 5 gün kaldı ama beklemeyebilir sanki. Sürekli tetik halı😟🫢🤲🤲
Kelebekmisaliihayat Nursonmez Allah sağlıkla sıhhatle kolaylıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🌸 zamanı geldiğinde, hazır olduğunda gelir. Rabbim kolaylaştırsın