Nursonmez Kızlar 38+4 olduk programa göre 10 gün kaldı normal doğum gibi gözüküyor şuan pazartesi kontrolüm var ama çok merak ediyorum ne zaman gelecek ne zaman doğacak öğrenmek istiyorum artık doğurmak istiyorum öğrenemez miyiz bunu 😅😅
Minikayak24 Nursonmez aynı durumdayız inanki heleki ben oğlum kandırıyor resmen beni bi sancı geliyo gidiyo bişeyler oluyor 38+0 tam benimde bugun gittim bel ve kasık ağrım var diye 2.5 3 cm açılma ve bi sancı çıktı doğum başlıyor olabilir dedi bakalım evdeyim ne olcuak ama sanki hiç doğmicak gbi
aysenuurr11 Nursonmez bende 38+2 oluyorum carsamba sezeryanim var bi hemen gelsin o gun istiyorum bi hic gelmesn boyle takilalim😅 ama artik nst de sanci cikmaya basladi gun asiri nst ye gidiyoru. carsambaya kadar, bakalimm saglikla alalim kucagimiza insallah🤲🏻💖
sevaldqn1 Nursonmez çatlayacam artık ya bende dört gözle bekliyorum doğumu yeterki dogurayim diye yapmadığım kalmadı 🤧
Lilysa Nursonmez 39+6 olduk oğlumun gelmeye hiç niyeti yok gibi her gün inşallah bugün doğururum diye kalkıyorum 😅
Nursonmez Minikayak24 ayy aynı durum bende de var ama sancı açılma falan çıkmamıştı inşallah pazartesi net birşeyler söylenir artık ama duruma bakacak olursak gelesi yok sanırım 😂
Nursonmez aysenuurr11 doğum anı aklıma gelince ben de diyorum birazcık daha doğsun diye ama bazen de hemen şuan doğsun istiyorum 😂
Minikayak24 Nursonmez evet valla benim sancılar artıyo gibi aynı adet olmuşum gibi öyle ağrıyor geçmiyor ter basıyır
Slaabozlar42 Bende 38+3 cuma doktora gittim dayanamıyorum artık dedim agrılarım çok dedim beni pazartesi sabah suni sancı vercek yatırtacak