Demetrana Melliisaa Yolk kesesi varsa sıkıntı yok demektir ultrason resminde tek taş yüzük şekline benziyor
Melliisaa Demetrana ben hiç biseu göremedim doktor da göstermedi sadece kese görüyorum dedi 6+6oldum suan 7+larda gitmeyi düşünüyorum tekrar
defneeoz27 Melliisaa 6+1 de gittik bizde kesede bebekte görünmüştü ama kalp atışlarını duyamamıştı doktorum alttan muayene edince duymuştuk bende çok korkarım ama hissetmedim bile acısı falan olmuyor alttan muayenenin korkma yaptır bence
Nur18- Ben bugün 7+2 oldum yarın kontrolümüz var 🙏 Siz gittiğinizde kaçıncı haftadaydınız bizim 6+3 te gitmiştik geçen hafta bu haftaya tekrar çağırdı
Nur18- Rmysa_123 Biz bugün kontrole gittik 7+3 ama duyamadık doktorum da ümitsiz konuştu düşük olmazsa kürtaj dedi 1 hafta daha beklicez
Melos066 Melliisaa ben 4 haftalıkken gittim kese göründü dış gebelik dediler 1 hafta sonra tekrar gittim yine aynı sekilde dediler kalp atışını dinleyelim duyamazsak işlem yapalım dediler 6 haftalıkken kese boş görünüyordu ama kalp atışını duyduk sonra rahatladık ama arkadaşların dediği gibi geç döllenme olabilir
Aigun Ben 6+5de gitdim, bebekde göründü kalp atışınıda duydum.üstden müayene ile. Ultrasondada 6+5 gösteriyordu.yani tam tamlna,belki gec döllenmisdi sizde.