Melliisaa bende 6 haftalıkken gittim kese vardı ama bebek gözükmedi bu hafta çarşamba tekrar gidecem Allahın izniyle bi sıkıntı çıkmaz umarım kızlar stres yapmayalım geç döllenme olduğu için bebeği 8-9 da görenler olmuş , ben kendimi böyle motive ediyorum