Snkakr bu kadar agresif olmayın bence sağlığınıza zarar. Silik de olsa ikinci çizgiyi gördüğüm için sanırım hamileyim diye başlık attım ve mutluluğumu burda bebek bekleyen tüm arkadaşlarla paylaştım. Böyle güzel bir posta bana böyle açıklama yazdırmanız biraz kırıcı. Yine de teşekkür ederim.