@Hilaall özel devlet ayrımı değil de bence iyi doktor kötü doktor var. Ben devlet takipliyim burada yazılanlar gibi yok asistan bakıyor yok ultrason görüntüsü vermiyor yok ilgilenmiyor adam akıllı bakmıyor bunların hiçbiri doğru değil ve genelleme yapmayın. Devletteki doktorum gayette özel olarak ilgileniyor, sorduğum sorulara net bir şekilde açıklıyor.Ultrason görüntüsüde veriyor çokta memnunum. Bence genelleme yapanlara güvenipte tercih yapmayın