fatos2404 MelodyFairy benimde öyle olmuştu ama ben farketmiştim ki ne kadar çok taktıysam olmadı ne zaman ki amaaan yeter kendimi yıprattığım ne zaman oluyorsa olsun dedim o ay oldu kendimizi nasıl etkilediğimizde çok önemli
MelodyFairy fatos2404 bende yoruldum bende artık yeter takmııcam diyorum ama maalesef bir süre sonra yine kafama takılıyor merak ediyorum oldu mu olacak mı diye sonuç hep böyle hüsran
fatos2404 MelodyFairy nasip olmadıkça da olmayacak ama bu da bi gerçek boşuna kendimizi yıpratıyoruz benimde 2,5 yıldan sonra oldu
Kubra00111 MelodyFairy inşallah sonuçlar güzel gelir sende ozaman deki sonuca göre karar verelim olmazsa itiraz etme de