Canım ben 2,5 senedir evliyim evliliğin 2. Ayından başladım önce kendimi araştırdım genetik rahatsızlık var mı , sma için kan verdik dedim ki sağlam adımlarla kendimi hazırlayın ilk sene bir kimyasal gebelik yaşadım ama rahim vücut psikolojik olarak her anımı hazırlamıştım oldu diye sonra düşük oldu
Kimyasal sonrası normal gebelik yaşadım oda ultrason da keseyi gördük bebeği göremeden vucüt attı
Malasef kan da pıhtılaşma çıktı
Ve ardından pcos olduğumu öğrendim süreç uzuyor da uzuyor gibi
Ama hep şükür ettim rabbimden daima hayırlısı ile hayırlı aile olmayı hayırlı evlat nasip etmesini diledim
Adet günlerim 2 ayı bulmayı başlayınca doktora görünmeye gittim bide aşılama aklıma geldi danışıyım bana olabilir mi diye çünkü pcos yumurtlama gününü bilemiyor düzensiz adet olduğu için
Neyse ilaç kullanmaya başladım adete 3 gün var işlem yapıldı rabbime sığındım normal de vucüt adet görecek 3 gün aşılamanın tutması mucize bence elhamdulillah tuttu şuan hamileyim
Hep dua ediyorum bu süreçlerin zor olduğunu yaşayarak bilen biri için Allah’a sığının o vakitin ve vereceği mucizenin en hayırlı zamanını bilendir .. İnşallah rabbim hayırlı evlatlar nasip etsin tüm Muhammedin Nebî ümmetine bizede hayırlı aile olabilmeyi inşallah ecmain 😇😇🥰