imera_ferammm53 Elif06 ben devlete gidiyorum şu an 40haftalığım yarım kontrole gidicem tekrar 42ye kadar birşey yapmışsalar herhalde 😣😣😣
Buseamaikizlerburcu Elif06 millet 36 da 37de 38 de doguruyor bnde sanci bile yok 38+1 im bari bu hafta gelsin 😏