Elifasell Elif06 ben bütün hamileliğim boyunca ananas yedim suan 34 haftalık olduk ve herşeyimiz normal oyle bir sey olaydı bende olurdu kesın
Buseamaikizlerburcu Elif06 millet 36 da 37de 38 de doguruyor bnde sanci bile yok 38+1 im bari bu hafta gelsin 😏
GizeMete Bihilal sormayın ya gece uykusu da kalmadı en çokta artık kucağıma almak istiyorum ama gelecek gibi değil olmadı sezaryen artık perşembeye kadar beklerim daha da bekleyemeyeceğim sanırım😔
Hanife_ Hurmayı deneyin geçen haftasonu eltim doğum yaptı ilk sancıyla hastaneye gittik yarımsaat içinde doğurdu son haftasında daha çok yiyodu hurmayı açılmayı kolaylaştırıyor
Bihilal Hanife_ ilk hamileliğimde kutu kutu bitirdim gramda faydasını görmedim sanırım bünye meselesi 🤷♀️
Bihilal GizeMete bende bugün kontrolde 40 haftayı geçmek istemiyorum dedim ama malesef hastane 41 den önce işlem yapmıyo dedi ilk oğlumda 41+3 te doğmuştu 🤦♀️
Bihilal GizeMete hayır malesef yurtdışında yaşıyorum burda bi sıkıntı olmayınca sezaryen yapmıyolar yada hemen suni sancı vermiyolar 🙄
GizeMete Bihilal anladım inşallah minnak daha çok bekletmez annesi seni🤗 Rabbim hepimizin yardımcısı olsun