esra_sak61 medi.cal.park ise muayene ücreti alıyor sonra asistan nstye yönlendiriyor kayıt açın diyor ve 450₺ ekstra ödüyoruz ve nstye giriyoruz. Her gittiğimde 2000₺ ödüyoruz gerçekten inanılır gibi değil 1 ay önce zam yaptılar üstelik hemde 500₺ birden