dilekkaratas1 Özel hastaneye gidiyorum haftaya nst ye giricem sormayı unutmuşum doktora nst ye ayrıca ücret veriliyor mu bilen var mı
Minikayak24 dilekkaratas1 her hastane almıyor benim almıyor burda bazılarında aldığını bazılarında almadığını duyduk hastaneye göre değişiyor
Nilsuubuz dilekkaratas1 veriliyor maalesef ilk gittiğimde 85 liraydı şimdi 500 e yükseldi🙄🙄 her hafta yükseliyor
Dogan-ca29 Nilsuubuz yok artık o nasıl bir yükselme… Hayır o makinanın neresine ücret alıyorlar onuda anlamıyorum ya. Nst nin ücretli olması büyük işgüzarlık
[silindi] Minikayak24 aaa çok özür devlete gittiğinizi sandım pardon kusura bakmayın. Bazı Özel hastaneler de alınmadığını bilmiyordum bende bilgilenmiş oldum teşekkür ederim ☺️
Minikperi Minikayak24 paket aldıysanız pakete dahil nst ücreti. Ama paket almamış biri nst ücreti ödemek zorunda.
Mrvcakatt Minikayak24 ya bir hastane oyleydi surekli kadin doguma giden hastalarina nts ucreti alinmiyordu
Gunes_mom Bende özel takipliyim her gittiğimde nst giriyorum 31.haftadan beri ve ücret vs yok çok saçma doğum sonuçta sancı takibi yapılan şey için paramı alıyorlar ne tuhaf şeyler duyuyoruz
Esracigdem dilekkaratas1 evet var benmbirine 105 diğerine 150 lira verdim. Sizin ıralsrda ne kadardır bilemem fikir olsun diye yazdım
Alexab dilekkaratas1 bazı hastaneler doğum paketine dahil yapmış bazılarının doğum paketine dahil değil. Ben de yarın gireceğim teste 200 tl SGK lıya dediler.
dilekkaratas1 Anlaşılan hastaneye gidince öğrenicem İstanbul Avrasya hastanesine giden var mı aranızda Peki