Sugraoytun Doktor bana da verdi vajinadan al dedi. Yapamayacağımı söyledim ağızdan alabilirsin dedi. Agızdan alırsan biraz sersemleşirsin dedi. Agizdan alıyorum sorun yok
MasalSara Dyg 2 haftan kalmış cok güzel kimisi cok uzun süre kullanıyor İshal için beslenmene dikkat etmeye çalış bebegin yeterli gıdayı alsın ilerleyen zamanlarda da kabızlık sorun oluyor geçmiş olsun canm
MasalSara Dyg netten araştırdım ccogu doktor tavsiye etmiyor erken gebelikte özellikle ilaç kullanmayı ılık su için diyor bol bol iyi geliyormuş
Yasemibrahim Enmutluannee ayiptr solemesi ameliyat eldiveni takip onla itiyorum ama geliyo yine ise yaradi kadar kaliyodur insalah
Enmutluannee Yasemibrahim ben ayakta koyuyorum yatarken cok zor oluyo düşuk için en iyi ilaç o rahmi kalınlastırıyo işe yarıyordur bence 🤗
Esrabayrakdar Hapymom123 benim gibi coğuda vajinal kullanıyor sanırım. Neye göre veriyorlar öle bilmiyorum yarın kendi doktoruma gitcem bakalım o nedicek 😕