Merhaba arkadaşlar şimdi sancıdan dolayı doktora gittim karından ultrason yaptı bi sorun yok dedi erken doğum ve düşük riskine tedbirende vajinal muane de yaptı bi sorun görünmü ama önlem amaçlı progestan ve magnezyum verdi kasılmalar ve rahmi rahatlatmak için... Benim sorum progestanı vajinadan almamı söyledi daha önce böle kullanan var mı ? Korkuyorum açıkcası.. 😓
Bu arada 24 haftalık hamileyim.