Merhaba 🌸 bende 39 haftalık hamileyim dışardan gören kişi bir ayın yada iki ayın var sanıyor küçük yani diğer gebeliğime göre her hamilelikte farklı oluyor demekki sizinde iç karnınız geniş olabilir benim doktorum karnima bakıp az buçuk tahmin yürütüyor bebeğin kilosuyla ilgili ilkinde az buçuk tuttu tabi bunda tutsrmi bilmiyorum ultrasonda ölçümde zor oluyor artık büyüdükçe başka öyle yapan doktor varmıdır bilmiyorum 🤭😄