GamzeBalci cnm öncelikle basın sagolsun bende 8 yıllık evliyim daha önce 3 kez düşük yaptım şuan 4. Bebeğime hamileyim bütün hamileliklerimde ve duauklerimde hastane hastane gezdim yaptirmadigimiz test tahlil kalmadı ama ne zamanki biz pes edip ya olmuyor artık nasip böyleymiş hadi biz başka planlar yapalim ne biliyim memleke gidelim tatil yapalım bir hafta on gün bi ayrı kalıp birbirimizi özleyelim sonra düşünürüz çocuk meselesini desek ben o ay hamile kaldım 🙈 yani aslında eğer tedavi edilmesi gereken bir probleminiz yoksa stresten kaynaklı olmuyor demektir önce siz mutlu olacaksınız kafanız rahat olacak sonra bebis nasibiniz de varsa allahin izni ile geliyor 😊