GamzeBalci Hanımlar iyi akşamlar. Ben 1 sene önce ikiz gebelik düşüğü yaşadım. Bebeklerim 10.hafta düştü. 1 senedir çabalamamıza rağmen olmuyor. Kadın doğuma gidince herhangi bir sıkıntı yok diyorlar. Sizlerin düşükten sonra hamilelik ne zaman oldu ?
Minnakkurabiyeveannesi27 GamzeBalci Canım doktorlar düşükten bir yıl içerisinde olmasını nirmal bukuyorlar eğer bir yılı aşkın olmuyorsa sıkıntı var diyorlar tek şenlik olmayabilir esinizde gözüksün bu arada genetik test fekan yaptırdınız mi düşükten sonra çünkü 10. Haftada düşmesi normal değil
ArvenMom GamzeBalci temmuz da düşük yaptım eylülde 5 haftalık hamile olduğumu öğrenmiştim şuan 6 aylık darısı sana inşallah 🫶🏼
GamzeBalci alyamm_33 Demir değerim çok düşük acaba onunla ilgisi mi var diyorum yok diyorlar çözemedim gitti
Ozr42 Geçen sene düşük yaptım. Düşükten sonra 4. Ayımda tekrar hamile kaldım . Stres yapmayın . Benimde duyduğum düşükten sonra 1 yıl içinde tekrar oluyormuş. Kürtaj olduysanız belki onunda etkisi olabilir. Öyle duymuştum tabi ne kadar doğru.
alyamm_33 GamzeBalci tabii ki de var bak ben kürtaj olduktan sonra tiroid bozukluğu olduğunu öğrendim polikistik over oldumu öğrendim yani dahiliyeye gittim çocuğum olmuyor dedim bütün hormon testlerimi yaptırdım ki sen de öyle yap tiroitin varsa benim gibi yumurtanın çalışmaz demir eksikliği d vitamini eksikliği de yumurta çatlamasına müsaade etmiyor o da var bende bunların hepsini yaptırmanı tavsiye ederim ben yaptırdım şu anda dahiliye’de tedavi görüyorum
GamzeBalci alyamm_33 Dün baktırdım hepsine ferritin 5.3 / D vitamini 11′lerde / tiroit 3.97 çıkmış. Berbat bi halde değerlerim
alyamm_33 GamzeBalci kan değerinin çok düşük tiroidin de çok yüksek değil mi ya olmuyordum şimdi çok şükür 3 aydır iyiyim
Patito__ GamzeBalci bnm troid 3 cikti doktor bana ilac verdi hamilelik dusundugumu soledim ozaman ilac ic cunku 2 nin altinda olsun isteriz dedi. Kadin dogumada yazdirablrsinz dahiliye ilgilenmediyse