Sinemphotographyy ben de 4 ay önce kürtaj oldum 1 buçuk aylıkken kürtajım gerçekleşti doktorum 2 ay ilişkiye girmememi söyledi kendimi toparlamam açısından ben yine de 3 ay bekledim ve şuan 2 aylık hamileyim tekrardan
Adetim ise kürtajdan 30 gün sonra biraz yoğun olarak geldi korkmamı gerektiren bişey yoktu ama normalmiş sonrasında takrardan hamile kaldım
Test için de biraz bekleyin isterseniz gününüz 3 4 gün geçsin daha net sonuç alırsınız. (Tabi yine sizin kararınız :)