Kızlar 12 Ekim’de kürtaj oldum. Doktorumuz korunmakla ilgili bişey demedi bizde bebek istediğimiz için korunmadık. 28 günde bir hasta oluyordum ama kürtajdan sonra adet olacağımız tarihler değişiyormuş öyle okudum. Şimdi 29. Günüm ve kanamam var fakat normalden çok çok az. Acaba yerleşme kanaması mı? Yoksa kürtaj sonrası kanama az mı olur? Grip oldum korkudan bişey kullanamıyorum. Lütfen yardım edin 🥲
-yerleşme kanaması ne kadar gelir?
-kurtaj sonrası ilk regl nasıl sizin nasıl geçti?
-test vermek istersem ne zaman vermeliyim? 🥲
Bu sorulara lütfen cevap verin kafayı yemek üzereyim.