Minnakkurabiyeveannesi27 Dilaraayvz aynen öyle sağlıkla gelsinler inşallah değer kıymet bilenlerden eylesin rabbim 🤲🤗🥰
Minnakkurabiyeveannesi27 tazeanne___ sizinki de çok güzel olmuş sağlıkla kullanmanız dileğiyle inşallah 🤲🤗
Busraozclk Minnakkurabiyeveannesi27 yaaa çok güzel ben hiç böyle seyelre başlamadım ne zaman baslamaliyim
Minnakkurabiyeveannesi27 Busraozclk ben şuan 36 haftaligim ama 39 dan sonra yapabilirsiniz bence halimiz varken yapın bu arada sonrası zor oluyor 🥰
naneliseker_ Minnakkurabiyeveannesi27 çok güzel olmuş ellerinize sağlık. Zahmet olmazsa malzemeler nedir nerden aldınız nasılsın yaptınız kısaca özet gecermisiniz. Bende düşündüm baya pahalı hazırları gerek yok yani :)
Minnakkurabiyeveannesi27 naneliseker_ ben çarşıdaki tuhafiyecilerdsn aldım malzemelerini hazır çiçekler inciler kasnak tül birde sıcak silikon tabancası ve silikon aldım bu kadar tek tek yapıştırarak yaptım birde pleksi harfler