acemkizihot1 hiç korkmayın bende aynı sıkıntıları yaşadım 11.haftamda bitmişti ilk zamanlarda olabiliyor. Progestanı fitil olarak kullandım bir de haftada iki kez proluton iğne oluyordum 2 günde hastanede kaldım zor günlerdi. Mümkün olduğunca yatın, tuvalet harici kalkmayın hatta. İçinizi ferah tutun, bebişinizi sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏🏻