acemkizihot1 5+6 peçeteyi kaplayacak kadar kırmızı-turuncu arası kanamam geldi acile gittim. ilçede yaşıyorum burada kadın doğum servisi yok. kan değerlerime baktılar sadece. acil doktoru danışmak için şehir merkezindeki hastane doktorunu aradı ne yapmalıyız diye. doktor bir şey yapmana gerek yok düşükse düşük gibi saçma bir laf etmiş. acil doktoru bile şaştı kaldı. kendi doktorumu aradım progestanı 3 doza çıkarttı günde 3 içecekmişim. asprini de bıraktırdı. ilçe ile merkez arası uzak olduğu için yola çıkman tehlikeli sadece yatacaksın dedi. leke şeklinde hafif kan hala geliyor. başına gelen var mı? korkuyorum.
A-engin10 acemkizihot1 canım içini ferah tut 8.haftayabkadar adet olmuş gibi kananam oldu progesteron u fitil olarak kullandım ve pruloton iğne vurundum sürekli şimdi 12 haftaligim dinlen yüreğini ferah tut
A-engin10 acemkizihot1 canım içini ferah tut 8.haftayabkadar adet olmuş gibi kananam oldu progesteron u fitil olarak kullandım ve pruloton iğne vurundum sürekli şimdi 12 haftaligim dinlen yüreğini ferah tut
sude_hsn acemkizihot1 benimde 5. Haftamda kanamam olmuştu ama yerleşme kanamasıymış endişelenme ama yine de bi doktoruna git istersen
Eminesahin1 acemkizihot1 benimde 8. Haftamda kanamam olmuştu 1 hafta ağızdan aldım ama kahverengi akıntım geldi hep geçmedi fitil olarak almaya başladım 3 günde kahverengi akıntı kalmadı fitil daha etkili oluyor ve yan etki yaşamıyorsunuz isterseniz doktorunuzla konuşun fitil olarak kullanın
Lilysa acemkizihot1 aslında fitil olarak daha etkili diye biliyorum ama yine de bir doktorunuza sorun isterseniz. Ben günde 2 defa fitil olarak almıştım.
Dilaraayvz Benim de 9 haftalıkken kanamam olmuştu doktor düşük riski var istirahat et dedi ilaç da vermemişti kanıtlanmış kesin bi çözüm değil diye. İki haftada toplam üç kez oldu daha sonra geçti şu an 32. Haftamızdayız. Ağır egzersizlerden ve cinsel ilişkiden uzak durun dedi 20. Haftaya kadar
Melekulusy İçinizi ferah tutun aynı durumu haftalardır yaşıyorum. Progestan kullanmak önemli. Dr um ilk gebeligimden tanıdığım biri ona çok güvenirim, çocuğuna bişey olmaz kendini strese sokma dedi inanın sizde rahat olmadıkça daha çok oluyor
berolsahin acemkizihot1 geçmiş olsun. Asla korkma. Kendine ve bebeğine inan. En büyük ilacı bu. Progestan gerisini halledecektir.