Epidural anestezi birazda şans işi. Ben 2021 yılında epidermal normal doğum yaptım bel ağrım hâlâ geçmedi. Fizik tedavi görerek daha atlatılabilir duruma geldi ama tamamen geçmedi. Şimdi ikinci gebeliğim ama epidural asla düşünemiyorum. Herkeste aynı sonucu bırakmıyor tabiki, çok memnun kalan ağrı yaşamayan da çok insan var.